Kısmi Zamanlı Öğrenci Alımı Sonuçları
22 Kasım 2021 Pazartesi 12:13 tarihinde yayınlandı
Asil listede ismi yer alan öğrencilerimizin gerekli evrakları tamamlayarak 26.11.2021 tarihine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına elden teslim edip, çalışma sözleşmelerini imzalamaları gerekmektedir.
Gerekli Evraklar:
2021-2022 Yılı Kısmı Zamanlı Çalışacak Öğrencilerin ASİL Listesi | |||
Sıra No | Adı Soyadı | Öğrenci No | Birim |
1 | Elif Koç | 201504015 | Hilvan MYO |
2 | Ayşe Ceylan | 201505045 | Hilvan MYO |
3 | Ali Saygın | 211504028 | Hilvan MYO |
2021-2022 Yılı Kısmı Zamanlı Çalışacak Öğrencilerin YEDEK Listesi | |||
Sıra No | Adı Soyadı | Öğrenci No | Birim |
1 | Zekiye ARAL | 201505029 | Hilvan MYO |
2 | Songül MEHMETALİOĞULLARI | 201505019 | Hilvan MYO |
3 | Hakkı ACET | 211508018 | Hilvan MYO |
Gerekli Evraklar:
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Öğrenci Belgesi (E-Devletten Alınabilir)
- İki Adet Fotoğraf
- Sağlık Raporu (Sağlık Ocağından Alınabilir)
- Disiplin cezası olmadığına dair belge
- Adli Sicil Kaydı (E-Devletten Alınabilir)
- İkametgah Belgesi (E-Devletten Alınabilir)
- Banka Hesap Numarası İban (İş Bankasından şahsın kendisine ait olduğunu gösteren dekont)
Diğer Haber Başlıkları
- BİGEP Projesi kapsamında Kardeş Okulumuz Hoşin ilkokulu' nda öğrenci kardeşlerimizle bir araya geldik
- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencilerimizin Dosyalama ve Arşivleme süreçlerini yerinde görmeleri amacıyla teknik bir gezi düzenlendi .
- KZO İş Başvuru Sonuçları ve Gerekli Belgeler
- ÖĞRENCİ NUMARANIZI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ
- Harran Üniversitesi 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Eğitim-Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Öğrenci Bilgilendirme Metni