Rektörlük Servis Dersleri Ücret İade Talepleri
18 Mart 2024 Pazartesi 00:45 tarihinde yayınlandı2023-2024 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Rektörlük servis derslerine kayıtlı öğrencilerimizden, uzaktan aldığı ders sayısından fazla ödeme yapanlar, ders kaydı yüz yüze olup da uzaktan dersler için ödeme yapmış olanlar ile benzer durumdaki öğrencilerimizin ücret iadelerinin yapılması için ücret iade formu (ücret iade formuna buradan ulaşabilirsiniz) ve ekinde dekont ile birlikte aşağıda belirtilen tarih aralığında HARUZEM'e başvurmaları zorunludur.
Öğrencilerimiz ücret iade taleplerini aşağıdaki yollardan biri ile iletebilirler:
1-HARUZEM'e doğrudan müracaat
2-Dosya yükleme linkine tıklayarak
Ücret iadeleri için 18.03.2024-22.03.2024 tarihleri arasında başvuru yapılacaktır. Belirtilen takvimin dışında iade talebi alınmayacaktır.
HARUZEM MÜDÜRLÜĞÜ
Diğer Haber Başlıkları
- BİGEP Projesi kapsamında Kardeş Okulumuz Hoşin ilkokulu' nda öğrenci kardeşlerimizle bir araya geldik
- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencilerimizin Dosyalama ve Arşivleme süreçlerini yerinde görmeleri amacıyla teknik bir gezi düzenlendi .
- KZO İş Başvuru Sonuçları ve Gerekli Belgeler
- ÖĞRENCİ NUMARANIZI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ
- Harran Üniversitesi 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Eğitim-Öğretim Faaliyetlerine Yönelik Öğrenci Bilgilendirme Metni